Fælles event

mar 7, 2018

Kastali’as elever elsker at lave teater sammen på tværs af alder og hold, men desværre kunne vi ikke i denne sæson samle alle eleverne til generalprøver, derfor har vi besluttet at lave en samlet event for alle. Her inviterer vi også forældre ind til at prøve at blive en del af Kastali’as hjertevarme og arbejdsform.

Vi håber at se alle elever og deres forældre FREDAG DEN 4. MAJ 2018 KL. 16.30.

Kl. 16.30: Elever finder kostumer – forældre afholder generalforsamling

Kl. 17.30: Spise pause (medbring selv mad)

Kl. 18.00: Øve Kamchatkafolket (forældre må meget gerne deltage ellers må de meget gerne rydde op)

Kl. 19.30 – 20.30: Bevæger vi os rundt til

Tilmelding nødvendig:

Meld dig og dit barn til Kamchatkafolket via en sms på tlf. 28 83 23 42

– Husk at skrive elevens navn og hold nr. og antal børn og voksne.

Så vi kan skaffe kostumer og kufferter til alle.

Kamchatkafolket er det venligste og hjerteligste folk du kan møde. De elsker at gøre andre folk glade og oplever alle de små ting i livet som noget stort og magisk. De følger hinanden gennem tykt og tyndt og kunne aldrig finde på at gøre en flue fortræd. Kamchatkafolket kender ikke den verden, de er havnet i og prøver at finde ud af, hvad Randers’ kan bruges til.