Teatertur

jan 20, 2020

TEATERWEEKEND Jibbiii

Det er en fornøjelse at kunne invitere dig på teaterweekend. Vi glæder os til at lave masser af teater og hygge sammen med dig og alle de andre skønne teaterelever på Kastali’a. Du skal tage dit bedste humør med og glæde dig til en super oplevelse sammen med alle dine teaterkammerater.

Vi er mange, der skal af sted, ca. 100 i alt, og vi ønsker at lave turen så billig som muligt, derfor håber vi på forældrehjælp til madlavning. (sæt kryds herunder).  Når vi har alle tilmeldingerne, koordinerer vi kagebagning og madlavning, – og kontakter dem, der har tilbudt hjælp. Tusinde tak, fordi I gider kære forældre!

Lørdag den 22. februar kl. 9.00 afleveres du på Langå Skole, Vennevej  6, 8870 Langå  og du må ikke hentes før søndag den 23. februar (samme sted) – Kl. 15.00 er alle forældre inviteret til at se forestillingen ’En krop siger mere end tusind ord’ ogkl. 16.30 er du klar til at tage hjem.

PS: Erfaringen fra sidst gang: elever fra hold 1 (evt. elever fra hold 2 der ved at de ikke kan sove ude) skal tage hjem og sove. Hentes kl. 21.00 lørdag og retur kl. 8.00 søndag.

Medbring! Madpakke til den første frokost, soveunderlag, sovepose, hovedpude, sovedyr, tandbørste, træningstøj, hjemmefutter/indesko, bestik (kniv, gaffel, ske), krus og andet du har brug for til en enkelt overnatning.  – OG SORT TØJ (kostume til forestillingen)

NB! Ingen slik, sodavand eller andet sukkertjams! Der er kage og masser af sund frugt J

Betaling: 250 kr. pr. barn (afleveres i en konvolut til holdunderviseren sammen med nedenstående) inden den 6. februar 2020

Vi glæder os rigtig meget….  Laura, Mikkel, Jan, Krogen, Kjeldsen, Simon, Mathilde, Diana og Lisbeth

PS: Hvis du har brug for at snakke med os for trygt at kunne sende dit barn af sted på teaterturen, så kontakt os endelig!

Navn:
Hold:   Tlf.: (hvor vi kan træffe jer, mens vi er af sted)
Er der specielle hensyn der skal tages til dit barn! (udover nusses godnat og gives masser af kys og kram) Hvilke? Skriv på bagsiden
JA, jeg vil gerne bage kage – (afleveres ved ankomst) Sæt kryds   OBS! Vi betragter kage som en gave. TAK…
JA, min mor/far vil gerne hjælpe med at lave mad og rydde op. Sæt kryds   Lørdag: aftensmad Søndag: morgenmad Søndag: frokost   Alle udgifter til madlavning afholdes af Kastali’a ved aflevering af kvitteringer.