Undervisningen foregår i Underværket, Stemannsgade 9 c, 8900 Randers C

CVR nr. 34751714

Bank: Sparekassen Kronjylland, Reg.nr: 9324 Kontonummer: 0007222017

Holdundervisning

Kastali’a har tilbud i mange aldersgrupper.
Du kan deltage i holdundervisning uden forudsætninger.

Holdundervisning har en forårs- og efterårssæson.
Forårssæson: 12 uger fra januar (starter i uge 2/3) til april.
Efterårssæson: 12 uger fra august (starter i uge 34/35) til november.

Mandage kl. 16.00 – 18.00 for de 8 til 10-årige.

Tirsdage kl. 16.00 – 18.00 for de 10 til 13-årige & kl. 18.30 til 20.30 for de 13 til 16-årige

Torsdage kl. 18.30 – 20.30 for de 15-årige og op

I starten af sæsonen, kan du under aktuelt se en oversigt med undervisning og forestillings datoer.

Der ydes ikke refusion i tilfælde af framelding eller frafald på anden måde. Der ydes ikke refusion i tilfælde af aflysning. Forhåndsbetalingen (1200 kr.) betales ikke tilbage, hvis eleven alligevel ikke ønsker optagelse

Hvert hold har 14 – 16 pladser

Pris

For at deltage i Kastali’as aktiviteter skal man være medlem af foreningen, det koster 150 kr. om året.
Holdundervisningen koster 1200 kr. pr. sæson (12 uger á 2 lektion samt opsætningsdag og forstillingsdag)

Ved afslutningsforestillingen koster billetterne (fra 12 år) 60 kr. (under 12 år og tidligere elever) 25 kr. – ved specielle forestillinger events kan der forekomme andre billetpriser.

Betaling

For at sikre dig, der allerede er Kastali’a elev, en plads i den nye sæson, er der mulighed for forhåndstilmelding.

Hvis ikke den er indbetalt til den givende dato, og vi ikke hører andet, betragter vi dig som udgået af teaterskolen og pladsen går til en anden. Men giv os meget gerne besked, hvis du stopper. Vi vil så gerne vide, hvad du skal ude i den store verden.

HUSK! der er mulighed for at få orlov og senere komme ind på Kastali’a igen. Eventuel orlov meddeles til Lisbeth.

Det kan lade sig gøre at splitte betalingen op i 2 rater, dertil vil blive lagt et administrationsgebyr på 100 kr. Hvis dette ønskes kontakt Lisbeth

Hver elev får en personlig indbetalings mail. Dette viser os indbetalingen fra hver enkelt elev.

KASTALI’A T-shirt, sweatshirt og hoodie

Via klubid kan du bestille og betale Kastali’a T-shirt, sweatshirts og hoodier.

Du bestiller og betaler og de bliver pragt til kastali’a, hvor eleven får den udleveret.

Kodeord er: kas

Du skal blot følge linket: http://klubid.dk/

Forsikring

Vi gør opmærksom på, at den enkelte selv bør sørge for at forsikre sig.
Dette gælder alle aktiviteter, uanset om man går på et hold, deltager på et projekt, er frivillig deltager eller hjælper mm.