Op på hesten igen

aug 6, 2020

Tirsdag den 11. august fra kl. 14.00 har vi optagelsesprøve og der er plads til nye elever og vi håber at se mange nye lækre børn og unge.

Ingen kan spå om fremtiden og pt. aner vi ikke hvordan den kommende sæson kommer til at se ud. MEN vi vil gøre vores bedste for at den bliver spændende, lærig, morsom og FED.

Kastali’a er et frikvater, et frirum, hvor eleverne kan glemme sig selv, lære om livet ved at afprøve sig i en rolle, fordybe sig, et sted hvor de blot skal være et menneske. Et præstations frit rum, hvor de ikke bliver målt og vejet, hvor vi spørg: hvem er du? ikke hvad laver du eller hvad skal du blive til. Vi arbejder med kommunikation, indlevelse, kunst, fordybelse, reflektion, kultur, impati – altså noget der er langt større en det at være sig selv. Vi vægter fælleskabet – hvad er eleverne en del af og hvilket ansvar har den enkelte overfor fællesskabet. VI GLÆDER OS SÅ MEGET TIL AT KOMME IGANG IGEN.

Vi følger div. corona regler og retningslinjer, så vi alle kan føle os trygge.

Onsdag den 12. august vil holdene blive offentlige her på siden.

PÅ GLÆDELIG GENSYN I UGE 34