Kommende forestillinger

okt 21, 2020

Vi er i fuld gang med vores forestillinger og det går super godt på alle hold. Vi glæder os vildt meget til at spille vores forestillinger for et veloplagt publikum (se nedenfor hvornår). Vi har mange nye udfordringer og for, at det hele skal lykkedes, har vi brug for alles hjælp og forståelse.

Hver elev skal komme med en eyeliner og mascara i en pose med navn & hold-nummer på.

Generalprøven: Det er ikke rart at spille teater for en tom sal, og det er mega fedt at spille for andre Kastali’a-elever (de ved jo, hvad det kræver). Derfor hænger der på Kastali’a gæstelister til alle hold. På disse gæstelister kan Kastali’a-elever skrive sig på med navn og hold nr. til lige den eller de forestillinger, de har lyst til at komme og opleve. Der er 36 pladser til hver generalprøve.  Fredag den 6. nov. lægger vi listerne op på vores hjemmeside og Facebook, så du kan se hvornår du skal komme og se dine teaterkammeraters fantastiske generalprøve.

Salg af billetter: Der bliver max 36 billetter til hver forestilling, så derfor begrænsning ved køb af billetter:

Da billetbegrænsningen betyder et økonomisk tab for Kastali’a, har bestyrelsen besluttet, at billetterne sættes til 75 kr. på stk. denne sæson (dette gælder alle former for billetter). Vi håber, I som forældre er positiv indstillet og hjælper os med at bevare et fantastisk fritidstilbud til jeres dejlige unger og vores skønne Kastali’a-elever.  Fra den 1. november kan der købes billetter via www.yourticket.dk

OBS!  ingen billetsalg ved døren

Vi krydser alt vi har for, at vi kommer til at afvikle vores forestillinger denne sæson og glæder os rigtig meget til at spille for et oplagt publikum.

Kram fra Jan, Laura, Elvira, Munken, Krogen, Kjeldsen og Lisbeth