Nyt om sæson 34 2021

jan 7, 2021

Vi håber alle kom trygt og godt gennem julen og nytåret.

2020 – ikke et normalt år, men et år vi garanteret vil huske. Vi sneg os gennem 2020 og nåede at afvikle forestillinger i november. Nu ser vi fremad. Vi kan desværre eller heldigvis ikke spå om fremtiden, men vi prøver om vi kan planlægge os gennem udfordringerne og krydser fingre for, at forenings- og kulturlivet snart åbner igen.

De følgende datoer er gældende, indtil vi melder andet ud.

Vi står overfor for sæson 34 på Kastali’a, som skulle være startet i uge 1. Vi flytter starten og optagelsesprøve for nye elever. Optagelsesprøve i uge 6 onsdag den 10. februar fra kl. 14.00

Sæson 34:

STARTER I UGE 8 TIL UGE 21. (påskeferie i uge 13)– vi har planlagt hyttetur den 29. & 30. maj og det holder vi fast i. Vi laver en spændende og anderledes afslutning på sæsonen. Når verdens tilstand er i bedring og vi kender til fremtiden, vender vi tilbage.

Vi håber I vil støtte op om Kastali’a, vores skønne elever og dejlige sted. At vi rykker sæsonen kan have indflydelse på, om nogen af jer tilmeldte elever, desværre falder fra. Disse kan få det indbetalte retur. Kontakt os via info@teaterskolenkastalia.dk herom.

Vi savner jer bare så meget vi kommer til at se hinanden igen, lige pludselig!

For at der ikke går så lang tid før vi ser hinanden, så er der online teater:

Hold 1 til 5: tirsdag den 19. januar og tirsdag den 9. februar kl. 16.30-17.30

Hold 6 til 10: onsdag den 20. januar og onsdag den 10. februar kl. 16.30-18.00.

Det er ikke bare hygge, der er teater-udfordringer for dig og dine Kastali’a venner. Følg med på facebook, Teaterskolen Kastali’a – så ved du hvornår og hvordan.

KRAM & kys

De voxne på Kastali’a